Вопросы работы с компанией meest.us - новичкам читать первое сообщение. Часть 3

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.

Belliala

Местный Шопоголик
Шопоголик
16.08.2012
2 810
11 647
0
Львов
Новичок видит, что много буков, и сразу пролистывает шапку.
Можно сделать спойлер и большое, привлекающее внимание, оглавление к нему.
Проблема не в повідомленні, проблема в небажанні проявити повагу і прочитати це перше повідомлення.
І неважно, скільки там букв, і чи воно виділене кольором, і чи великий розмір шрифта. Якщо хтось не хоче читати, то він і не буде його читати - простіше ж написати - "я новачок, подайте мені все на блюдечку".

Під спойлер ховати не варто, бо щодо тих частин, які зараз є під спойлером, якраз і виникає найбільше запитань - тобто, виглядає, що навіть людина, яка добросовісно прочитала перше повідомлення, просто не знає, як користуватися спойлерами, і тому пропускає дану інформацію.
 

shoplifter

Новичок
Шопоголик
19.03.2013
0
2
0
Sevastopol
потому что это уже считается посылкой и читайте 1-й пост
Спасибо. Видимо, я недопонял FAQ. Посчитал, что либо эти 10 у.е. должны были добавить и к бандероли, либо их не должны были добавлять к посылке. Сейчас вроде бы разобрался...
 

Belliala

Местный Шопоголик
Шопоголик
16.08.2012
2 810
11 647
0
Львов
Надя,ничего себе реактивные,это перед праздниками чтоли
Сама в шоці - мало того, що контейнер неочікувано за 20 днів доплив - я вже морально підготувалася чекати мінімум ще тиждень. Так ще й таке враження, що кур"єр ту посилку прямо з конвеєра на митниці вихопив :ag:
 

Vlad777

Новичок
10.09.2011
1 311
1 454
0
Киев